Wednesday, August 25, 2010

İstenmeyen, Sevilmeyen...

Uzun zamandır bir kenarda kalbim, istenmeyen bir yaratık gibi ne zaman hareketlense bağlı olduğu zincirlerin çıkardığı sesler geliyor kulağıma... Duyunca çıkarttığı sesleri hissedince kıpırtısını kaçıyorum ondan o sevimsiz yaratıktan... Çok uzaklarda hissediyorum kalbimi... Benim için devamlı sorun yaratan konuları içeren saf zaman kayıplarımı hatırlatan başka bir şey olmadığı için uzak duruyorum... Sevmiyorum onu kısaca..

İhtiyacım olan şeyi düşünüyorum ne zaman barışabilirim onunla diye düşünüyorum... Sanırım onu benim yerime sevebilecek olan kişi terkar onunla barışmamı sağlayabilir belki o kurtarabilir kalbimi zincirlerinden.. Benim vurduğum zincirlerden..

Keşke var olsaydı o kişi keşke yakınımda olsaydı keşke keşke keşke...

No comments:

 

Darkness Of My Mind © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness