Saturday, April 07, 2007

Ben...

Ben bir gemiyim hayatımın her anında devamlı bir caba içindeyim kimi zaman batmamak kimi zaman dev fırtınaların içinden geçmek... Dalgalardan korunucağım limanlarda bile devamlı çabalıyorum ki devamlı içme dolup beni boğmak isteyen su içme girmesin... Çılgın bir kaptanım var sorunların üstüne giden kesin çözümler üreten yanlış doğru umursamadan ve sonuçlarına katlanan... Her limanda vardır onlardan bana zor durumlarda destek olur dalga kıranlara çarpmama engel olurlar ufacıklarıdır bana göre ama güçlüdürler boylarına göre... Tek hataları mahveder beni beni boğmak isteyen teslim eder... Aslında bilmezler onlar olmasada yapabilirim aynı manevraları... Başkalarının desteğini hissetmeyi seviyorum belkide kimbilir... Çılgın bir kaptanım var benim ufak dostlarımın yaptığı hatalara tahammülü olmayan yanlışlarında tölerance göstermeyip onları yeri geldiğinde hiçe sayan bana attıkları halatları bir kerede kesen yada onları baş edemeyecekleri açık denizler çıkartıp orda bırakan...

No comments:

 

Darkness Of My Mind © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness