Tuesday, January 16, 2007

Sahte Mutluluk


Noluyor anlamadım havalardanmıdır nedir? Bir mutluluk var üstümde balon gib şiştikçe şişiyor çok daha keyifleniyorum anlamıyorum neler oluyor. Dipteyken bir anda sanki sıcak bir şehrin sahilinde uzanmış gibiyim. Gittikçe şişen balonum serçe parmağıma bağlı dalgaların getridiği rüzgarla yavaş yavaş salınıyor. Salındıkça büyüyor... Patlıcak belki biraz havasını almalıyım... Kormuyorum esaısnda patlamasından az bucuk ne olabilir biliyorum... Ama kokrtuğum şey balon patladığında o sahile kış geleceği... Kış... Kışıda severim lapa lapa kar yağınca bütün kaygıları, düşünceleri, sıkıtıları pofuduk karların içinde 5 dakka uzanmak... Karda saatlerce yürümek elimde sıcak kahvemle... Sıcak yuvama geldiğimde şöminenin çıtırtısını duyma.. Karşısına geçip sıcak sıcak pişenlerden atıştırmak hayat budur.... Diyorum ya balon gittikçe şişiyor...

No comments:

 

Darkness Of My Mind © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness