Sunday, July 02, 2006

Rüya

Yazları çok sıcak insanın kendi beyni ona nasıl oyunlar oynuyor hele benimki... Rüyamda gördüm onu gene bana ulaşıyordu bir şekilde kendini parçalamıştı yaralrı bereleri vardı bir köşede çökmüş kötü kötü bakıyordu bana her zaman yaptığı gibi yanına gittim. Çömeldim yanına gözlerine baktım... Yeişl gözleri geldi önüme içimden gülümsedim herşeyi gibi gözlerinin rengide sahteydi. Sözleri beni düşüncelerimden uyandırdı . "Beyendinmi yaptığını umarım mutlusundur." dedi büyük bir nefretle. Bir öfke dalgası doldu içime bilrim bu hissi bir insan olarak en büyük vasfımdır öfkem gırtlağıma kadar geldiğinden yüzüme belirir dünyanın en korkunç gülümseyişi. Bu gülümseyişi bilir beni iyi tanıyanlar o dakkadan sonraki insan benim için ölü bir insandır onu al aşağı etmek onu mahvetmek için elimden geleceğimi bilirler. "Cevap olarak ağzımdan senden mutlu değilim çıkar"... O ise ekler ne olur "gitme geri dön otele birlikte dönelim" ben ise daha fazla olmaz artık istemiyorum bıktım hayır... Midemde kasılmalarla ve yanmalarla uyandım sıcak ve ter içinde telefona baktım sanki birşey beklermiş gibi. Kafamı yastığa koyardum diyoloğu düşündüm yaşadığım anıların harmanı olan o diyalogları saçama yerlerde ama yaşanmış olaylar. Derin bir off çektim müzik setinin kumandasını aldım elime sabahın bu vaktinde jazz çalan bir kanal buldum hep değişik duygular uyandırmıştır jazz müziği bende hiç bir sanatçısını bilmesemde. En büyük aşklarımı jazz müzikle yaşamışımdır(anlayana)... Güneşin ilk ışıkları gelicektir bir saat sonra ben kalkıp camı açtım. Biraz serinlesin diye odam ama nafile dışarısı içerisinden sıcak halen. Yatağa tekrar uzandım ellerimi başımın altına koydum. Gözlerim tavana bakarak kaybolmaya başlayan o yüzü getirdim aklıma silikti bazı yerleri... Unutmam lazım dedim kendi kendimi unutmaaam lazım. Unutmalıyım... unutacağım... derken karanlık uykunun tatlı kollarına tekrardan döndüm o gece.

Unuttum bir daha hatırlamamak üzere dönsede halen rüyalarımda bana geri...

No comments:

 

Darkness Of My Mind © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness