Sunday, February 12, 2006

Karga

Finaller öncesi derslere gömülmüşken. Daldığım derin bilgi okyonusundan çiğerlerime temiz hava doldurmak için kafamı cama çeviriyorum. Bahçenin en büyük ağaçıyla karşı karşıya geliyorum nasıl da takip ediyordum onun büyümesini 4. kata geldi artık 5. katta...
Onun çeveresi bile onunla aynı cins farklı ağaçlarla dolu yani yalnız değil. Temiz havanın dolmasını hissediyorum uzaklara bakıyorum bahçeleri olmayan semte uymayan yapı planına sahip sitelere...
Derken o geliyor... Yalnız pis siyah rengiyle ıslak ve bitkin bir şekilde en büyük çamın tepesine konuyor. Bahçeyi süzüyor belki yiyecek belki bir eş arıyor... Ama yalnız en az benim kadar yalnız...
Onun gibi özgür ve yalnız olmak isterdim ... Derslerime dönüyorum dalış sireni çalıyor eski bir deniz altı filminden bir replik 3 defa dive dive dive....

No comments:

 

Darkness Of My Mind © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness